maanantai 16. tammikuuta 2012

Toimeton tammikuu

Mulla on ollu tässä koko tammikuun ja puolet joulukuusta vapaata. Oon siis ollut melkeimpä hämilläni kaikesta vapaasta ajasta mikä mulla on ollut käytettävänä. On kuitenkin ollut mukava hieman rentoutua. Ei ole ollut koulua, mitä olenkaan tehnyt? En oikeastaan mitään järkevää. :D Joitakin pakollisia pieniä asioita on kuitenkin tullut hoidettua, kuten siivoilua etc.. Olen kuitenkin kokkaillut, lukenut, pelaillut, ulkoillut ja muuta vastaavaa.

Käytiin T:n kanssa kävelyllä yhtenä päivänä Seurasaaressa ja samalla taidemuseossa. Olen myös tehnyt ruokaa, kuten kuvista näkee. Kuvissa oli työn alla pekonisalaatti, joka oli ihan hyvän makuista, mutta kaipasi silti sitä jotain. Minä en oo ollu ainut lieden ääressä, T teki suklaakeksejä eräs ilta. :) Hyviä keksejä tuli, todellaki.


Oon myös käynyt äänestämässä, unohdellut lukemattomia eri asioita, kirjoitellut artikkelin epi lehteen, ollut liekkien kokouksessa ja miettinyt sitä, osallistunko seuraavan Epis-risteilyyn. :) Alhaalla on kuva Epilepsialiiton järjestämästä Tietotaitotalkoista johon osallistuin viime viikonloppuna. Ja kyllä, päiden kohdalla olevat söhryt ovat tarkoituksella. :)


--salla

1 kommentti:

  1. Toimettomuus on välistä ihanaa! Kandee nauttia, nyt kun sitä on :)
    Ps. Oon odotellu sun viestiä! :)

    VastaaPoista