tiistai 24. tammikuuta 2012

Leffailta

Hei, olen täällä taas. Tässä kuussa on tullut taas kirjoitettua aika useasti. Tällä hetkellä pitäisi olla opiskelemassa ruotsia, mutta innostusta on enemmän tämän blogin päivittämiseen (yllätys?). Mutta sain jo tehtyä hieman muita hommia, joten tämä on ansaittu tauko! :D

Kuitenkin.. Olin lauantaina Helsingin yhdistyksen nuorten elokuvaillassa. Meillä oli kunnon lasten kestit. :) Katsottiin piirrettyjä, juotiin muumilimuja ja syötiin muumikeksejä ja tivoli-keksejä. Elokuvina oli Kaksin karkuteillä (Tangled) ja Kaunotar ja Kulkuri. :) Kaksin karkuteillä oli tosi hauska ja viihdyttävä leffakokemus. Kaunotar ja kulkuri no nyt on klassikko ja tietenki hyvä. Siinä vaiheessa olin kuitenkin jotenkin hirveän väsynyt aikaisen herätyksen ja pimeässä istumisen jäljiltä, että melkein nukahdin. Nukahtamisella, ei ollut mitään tekemistä leffan kanssa! Mukava ilta, harmi, että paikalle ei eksynyt hirveästi ihmisiä.



Ennen leffailtaa olin kuitenkin taas Tietotaitotalkoissa Malmilla. :) Nyt saatiin jotain aikaiseksikin. Muokattiin yhtä jo aikaisemmin mun valmistelemaa esitettä Epilepsialiiton nuortentoiminnasta. Nyt se on aika kivan näkönen. Kyllä siinä hiirikäsi meinaski väsyä! :D

Tällaisen kuvan nappasin ennen leffailtaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti