sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Nojatuolin vanki

Vuosi on kohta menny melkeen ku huomaamatta. Luin tänään ensimmäistä kertaa kaikki kirjoitukset mitä oon tänne kirjottanu ja ihmettelin kuinka kaukaiselta Kittilä tällä hetkellä tuntuu. Tuli samalla ikävä pohjoiseen ja ikävä talvea. No en valita! Kesäkin on mukava vuodenaika. :) Nytkin paistaa mukavasti aurinko ja vietän äitienpäivää onnellisesti junassa. Oon matkalla takasi Helsinkiin ja huomenna alotan viimesen harjotteluviikon. Pitäis alkaa ahkerasti tekemään viimesiä kouluhommia pois alta. Tässä on enää 3 viikkoa aikaa ja ois mukava saada harjottelu-tehtävä tehtyä tällä viikolla ku vielä pystyy omalta ohjaajalta kysymään asioista. Tai ainaki saada alotettua hyvin. Pientä stressin poikastakin pukkaa.. :/

En oo viime viikolla nukkunu hyvin johon osasyynä on telkkari, joten tänään tapahtuu muutos. Telkkari lähtee kellariin heti ku saan purettua matkalaukun. Mun on pakko saaha nukuttua ja oishan se hyvä saaha niitä kouluhommiaki tehtyä. ^^ Ku en nuku ni oon väsyny (yllätys) enkä jaksa mitään > nykii > ahdistaa > masentaa jne.. Pakko tulla muutos tähän kukkumiseen. Telkkari jotenki onnistuu kahlitsemaan mut nojatuoliin (joka on muuten mulle uus ja sellanen hyvä löhö-tuoli :)) enkä pääse siitä sit ylös koko iltana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti