maanantai 2. toukokuuta 2011

Aivoituksia

Neurologille tuli aika kesäkuulle. Jokohan sais eteenpäin tuota vagushermotimulaattori -asiaa? Täytyy muuten muistaa soittaa HYKS:iin ja kysyä siitä mun mangneettikuvauksesta. Se kutsu sinne on nimittäin edelleen hukassa. --**

On ollu hieman kiireistä nyt ja tuntuu, et on vaikea pitää kaikkea kasassa. Ku on tarpeeks kiire tai väsyny ni mun keskittymiskyky huononee ja sit tulee näitä unohuksia/on vaikea pitää kaikki asiat järjestyksessä. Tuo keskittymiskyvyn huononeminen johtuu joko lääkkeistä tai sit kohtaukset on sen verran jättäny jälkiä mun aivoihin, et näkyy keskittymiskyvyssä väsyneenä.

Oon tällä hetkellä harjottelussa sosiaaliohjaajan mukana psykiatrisessa avokuntoutusyksikössä ja oon huomenna pitämässä sen hoitajille pientä info-pläjäystä Epilepsialiitosta ja mitä se voi tarjota epilepsiaa sairastavalle. Siellä avokuntoutusyksikössä kun on joitain epilepsiaa sairastaviakin. Saa nähä mitä tulee. Oon nyt pari tuntia työstäny sitä prujua ja nyt se on valmis. :)

Öitä kaikille

--salla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti