tiistai 17. toukokuuta 2011

Leikkaus ensi viikolla!

Hoitaja soitti mulle eilen ja pudotti pommin: vagushermostimulaattori-leikkaus ois ens viikon tiistaina Töölö sairaalassa. Olin kyllä ällikällä lyöty. Mitä? Näin lyhyellä varoitusajalla? Kyselin sitten, että miten vasta nyt saan tietää tästä. Kuulemma päivystysleikkauksista(?) ei saa tietää kuin korkeintaan 1,5 viikkoa aikaisemmin. Olin sitten, että ok. Tiistaina leikkaus. Piäähän mun nyt jättää luokan yhteinen risteily välistä, mutta on tää tärkeämpi, ku päivän reissu Tallinnaan. :)

Hoitaja kutsui mut myös torstaiksi verikokeisiin, tapaamaan anestesialääkäriä ja sitten tapaamaan leikkaavaa kirurgia. Aamulla siis Töölöön ja iltapäivällä mulla on vielä Meilahdessa lääkäriaika. Taas tulee hieman ramppaamista ja välissä pitäis yrittää keskittyä vielä koulussa ryhmätehtävään. Huh..

Hienoo kuitenki, et tää tuliki näin nopsaa. Olin varma, et leikkaukseen menee vielä hetki, ku ei ollu mitään kuulunu. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti