sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Uusi koulu, opiskelu, fuksiaiset

Nyt oon kans kaks viikkoa ollu uudessa koulussa. Koulu on lähtenyt hyvin käyntiin ja oon tutustunut paljon uusiin ihmisiin. Opiskelu tuntuu tosi kiinnostavalta ja haastavalta ja opettajat on tosi mukavia. Oon ensimmäistä kertaa ollu sellasella luennolla, jolla oon oikeesti saanu nauraa katketakseni! Oli tosi virkistävä luento. :D

Meille myös viime viikolla annettiin ensimmäinen tehtävänanto yhteen isompaan tehtäväkokonaisuuteen. Siihen kuuluu mm. kirjoitelman kirjoittaminen omasta alasta, sen historiasta nykypäivästä, tulevaisuudesta, arvoista jne.. ja esityksen valmistamisen ryhmässä ammattietiikasta ja sen esittäminen seminaarissa (kuulostaa paljon hienommalta kuin onkaan :)). Että tehtävää on. Nytkin mulla on sellanen 21 cm pino diakonian työstä kertovia opuksia, jotka vain odottavat lukijaansa. Ehkä mää jatkan tuota lukemista kunhan oon saanu luettua tuon Jukka Paarman tekstin "Diakonian eettinen ja profetaalinen tehtävä". Ihan mielenkiintosta, mut kyllä mää mieluummin jotain hyvää romaania lukisin. :)

Ens keskiviikkona on kans fuksiaiset! Jej!! Mulla on jo haalari (keltainen) hankittuna ja pari merkkiä kans. Sillon mennään varmaan jonnekkin juhlimaan. Saa nähä kuinka sitä jaksaa roikkua jossain baarissa. En oo pitkään aikaan käyny missään ja oon yleensä jo kymmenen aikaan valmis kaatumaan sänkyyn (normaali opiskelija??). Täytyy kattoo jos vaikka päikkärit ehtis nukkuu. :) Toinen huoli on, et en oo vielä täällä Helsingis liikkunu yöllä missään, ni miten mää uskallan yksin tullan kottiin, ku kaikki paikat vilisee raiskaajia ja hakkaajia ym...!!!!??? Aluks en ees aatellu koko asiaa, mut nyt äiti on puhunu siitä ja yks opiskelukaverikin puhu siitä ni voi ei.. Muhun tarttu toi pelko. Jos ei muuten, ni taksilla tai ehkä meen samaa matkaa jonku kanssa ainakin osan matkaa. ^^

Muuten.. Edellisen kahen viikon aikana ei oo ollu paljon ollenkaan nykinöitä eikä yhtään kohtausta. :) Ehkä hyvä tuuri jatkuu.

--salla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti