sunnuntai 21. elokuuta 2011

Makeaa kahvia kahdella lusikallisella sokeria

Olin eilen todella väsynyt, joten menin jo kymmeneltä nukkumaan. En tietenkään nukahtanut heti, vaan pian alkoi nykimään. Stesoa jouduin siis taas käyttämään. Olen varmaan täysin riippuvainen siitä aineesta. Koulussa ollaankin juuri luennoilla käsitelty riippuvuutta. :D Itse olen fyysisesti riippuvainen. Heräsin kuitenkin jo aikaisin ja löysin itseni varttia yli kuusi läheiseltä jätemaa(?) kukkulalta katsomasta auringonnousua ja ottamasta valokuvia. Oli paljon muuttolintuja mm. joutsenia.

Kun tulin takaisin olin taas väsynyt ja äsken otin pienet torkut. Herätessä olin aivan tokkurainen, joten nyt olenkin jo toisessa kupissa kahvia. Kahvikuppiini/kahvimukiini tulee puolilleen kahvia, reilusti maitoa ja kaksi teelusikallista sokeria. Nam.. Olen juuri oppinut juomaan kahvia, joten olen hieman innoissani asiasta. ^^ Olen innoissani kaikista uusista ja mukavista asioista. :)

Laskin juuri montko kertaa suurinpiirtein olen joutunut käyttämään stesoa tämän kuukauden aikana/montako kertaa on nykinyt/olen saanut kohtauksen. Luvuksi tuli seitsemän. Laskuissa on vain yölliset nykinät. Mullahan nykii joka päivä päivisin. Esim eilen, tulin viemastä pyykkiä ja kun avasin oven niin melkein törmäsin naapuriin. Me molemmat säikähdettiin ja tästä seurasi aika voimakas nykinä. Jouduin istumaan maassa hetken.

Mun täytyy kertoo nyt yhdestä asiasta. En tiedä mitä tapahtui tässä yhtenä tiistai yönä. Aamulla kuitenkin kun heräsin, lakanat oli aivan märät, samoin mun vaatteet. En oo ikinä kohtausten aikana laskenu alleni. Ikinä. En myöskään muista, että oisin saanu kohtauksen, vaikka yleensä muistan. Mulla oli kuitenki aamulla suussa sellanen "maku", joka on ku oon saanu kohtauksen. Tää on tosi outoa..

BTW. Se eilinen omenapiirakka onnistu ihan ok. Se kannen laittaminen siihen päälle ei kuitenkaan onnistunu aivan niin hyvin ku mummoankalla. :) Jatkan kouluhommia..

--salla

2 kommenttia:

  1. Hei.
    Säikähtäminen on inhottavaa. Olen vannottanut miehelleni, ettei se saa ikinä säikäyttää minua, kun siitä lähes aina nykinää - enemmän tai vähemmän.

    VastaaPoista
  2. *siitä SEURAA lähes aina. osaanhan toki kirjoittaa! :)

    VastaaPoista