lauantai 30. heinäkuuta 2011

Muutosotkuja


Ei.. Kämpässäni ei ole käynyt jokin ilkeä ilkiö, maahinen, piru taikka peikko. Vain minä. En oikein hallitse sellaista järjestelmällistä pakkausta. Pakkaan sieltä täältä, mikä tulee sillä hetkellä mieleen ja lopputuloksen näkee kuvista. :) Mutta omapa on sotkuni.


Muutto tuli todella nopealla aikataululla. Päätettiin asunnon vuokrauksesta torstaina ja kirjoitettiin kämppiksen kanssa vuokrasopimus perjantaina. Tänään on pakkaus ja huomenna porukat tulee Oulusta muuttamaan. Oikeastaan porukat on tänään ajanu itälapista rovaniemen kautta ouluun ja nyt ne arpoo, että lähteekö ne matkailuautolla körötteleen jo tänään vai huomenna TODELLA aikaisin meidän farmarilla. *huoh* Ja asunnon pitäisi olla tyhjä maanantaina illalla. Olin vielä tänään töissä kolmeen, mutta onneks huomenna on vapaata. Maanantaina pitää kuitenki mennä töihin. En selviäis tästä ilman porukoiden apua. Siis eihän mulla oo ajokorttiakaan taikka autoa! Mun pitäis palkata yli satasella muuttofirma/joku. Pitää nytki vuokrata paku, mut se on halvempaa. Mun pitää kans ostaa vaatekaappi uuteen asuntoon. Siitäki saa maksaa ainaki sen satasen.

Pakkaaminen muuten onnistu helpommin, kun sain työpaikalta lainaan sellaisia muovisia säilytyslaatikoita! Ei tarvinu lähtee hirveesti kävellen raahaamaan banaanilaatikoita kaupasta. :)

Mutta joo.. Pitää vissiin jatkaa pakkausta. Vielä on lusikoita ym..


Vielä kuva mun vanhoista tennareista jotka juuri hautasin roskikseen. Oli tosi hyvät tennarit, mutta alko jo hajoo käsiin.

Kaiken tän sotkun keskellä oon kuitenki muistanu ottaa lääkkeet! Vaikka unohdan ne tosi helposti varsinkin iltapäivisin. ^^ Katotaanpa kuinka stressaantunu oon ku mun saksalainen kaveri tulee ens viikonloppuna käymään. Toivottavasti oon edelleen elossa! :D Jos musta ei kuukauden sisällä kuulu mitään niin tää muutto kävi mulle kuolemaks.

--salla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti