keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Vagushermostimulaattori leikkaus osa 6

Uusi päivä stimulaattorin kanssa. Lääkäri korotti stimulaattorin tehoa aamulla just ku olin tottunu edelliseen voimakkuuteen. Nyt se ehkä vähän nipistää tuolla kurkussa ja edelleenkin yskittää hieman ja tuntuu epämukavalta, mutta oon jo alkanu tottumaan stimulaattorin nykyiseen tehoon. :)

Kuume on onneksi laskenu eikä oo noussu uudestaan. Kaulaa ja kainaloa särkee edelleen eikä panadol ja burana oikeen tunnu auttavan. :/ Ne anto tossa päivällä jotain buranan tapasta ja mulla alko heittää silmissä ja karsastaa enemmän ja vähän huimas. Oli aika hassu fiilis.

Päivällä sain kuitenki luvan lähtee kotiin, mutta ton huimaus-accidentin jälkeen lääkäri päätti, et mun täytyy olla sairaalassa vielä neljää ihan varalta. Äidin ois pitäny tulla tänne n. 17.00, joten ajattelin oottaa häntä, koska yksikseen on vaikee alkaa kantaa tota laukkua. Nyt on kuitenki käyny niin, et äitin lento on myöhässä ainakin tunnilla, joten täytyy kattoa miten pääsen kotiin ja millon. Isä oli tässä eilen ja aamupäivän ja on nyt lähteny Thaimaaseen, mut soitti just, et senki lento on myöhässä, eikä se ees tiedä millon se pääsee lähteen. Islannin tulivuoresta lähtöisin oleva tuhkapilvi sekoittaa ilmeisesti Suomenki lentoja...

Nuo buranaat ja panadolit ei kuitenkaan oikeen tunnu auttavan, mut en viiti pyytää vahvempaa, ku sitten en välttämättä pääsis lähteen tänään. --** Mut muuten olo ihan ok. Väsyttää hieman. Lääkäri valehteli, et ku lähen ni oon ihan samanlaisessa kunnossa ku tullessa. Pitäiskö lähettää joku valitus? :D

--salla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti