lauantai 21. marraskuuta 2009

yo-juhlat

Todellakin. Valmistuin ylioppilaaksi viime keväänä neljän vuoden puserruksen jälkeen ja tältä äidin miniläppäriltä löysin joitain kuviakin. ^^ Ajattelin pari laittaa tännekin, koska omalla koneellani näitä ei ole, vaan siskoni otti valokuvat vahingossa tätimme kameralla joka sattumoisin on samanlainen kuin meidän oma kamera. :) Kuvat sitten jotenkin kulkeutuivat äitini koneelle muttei minun. Pitää siirtää kuvat omallekin koneelle.

Tuossa kuvassa siis olemme minä ja äiti. :) Minä sitten todellakin olen se lakkipäinen.








Tässä kuvassa olen minä hyvän ystäväni Helin kanssa. :) Tietenkin shampanja-lasit käsissä. :)

Mutta toisin kuin jotkut saattavat ajatella, en ollut humalassa oikeastaan ollenkaan (äiti piti huolen siitä) ja illalla olin niin väsynyt että sammahdin jo kahdentoista aikaan.

Ja viimeisessä minä ja isä. :) Mikä hymy mullakin. Ja valitettavasti tuo isän kasvoilla näkyvä punaisuus periintyy... Nimimerkillä kokemusta on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti