maanantai 23. marraskuuta 2009

Lumisia maisemia ja joulun tunnelmia

Ajelen tässä bussilla Rovaniemeä kohti ja kuuntelen joululauluja. :) On niiiiiin jouluinen tunnelma kuin vain voi olla. Melkein inhottaa palata takaisin Oulun sateisiin maisemiin. :/ Mutta toivottavasti tässä kohta pääsee takaisin Kittilään. Oli mukavaa nukkua yksi yö asuntolalla, kun siellä mulla on kaikki valokuvat perheestä ja sukulaisista. ^^

Pääsin siis eilen pois sairaalasta ja lähdin melkein heti ajamaan Leville hakemaan tavaroita ja siirtämääm tavaroita Levilehdosta takaisin asuntolaan Kittilään. Onneksi sain kyydin Marja-Kaisalta. Tavaraa oli niin paljon. Asuntolalla sitten olin vasta joskus puoli yhdeksän aikaan. Olin tosi väsynyt ja nälkäinen, eikä ollut ruokaa. Piti lähteä kauppaan. --*

Olin ihan puhki illalla ja kun pääsin lopulta hieman huonovointisena (olin syönyt liikaa nälissäni ja siitä tuli huono olo. :/) nukkumaan tietenkin mulla alko nykimään!!! Voi vittujen kevät. Nykinät siis mulla on sellasia oikean jalan ja joskus käden kouristuksia. --* Sillon aina koko oikeassa puolessa ruumissa on inhottavan tuntunen paine ja pelkään, että saan kohtauksen, koska aina välillä niinki käy. Et riemukasta. Jouduin laittamaan stesolidin, mut ei se mitään auttanu ja myöhemmin laitoin toisenki. En saanu nukutuksi. Hirvee yö ja ajatukset pyöri päässä. Ajatukset pyöri varsinki erään henkilön ympärillä. En ymmärrä itseäni. o.o

Ja toinen asia mikä vaikutti siihen et en saanu nukutuks oli se että vittu joku assarilla soitti musiikkia täysillä vielä keskiyöllä ja joku meni suihkuun yheltä yöllä!! Suihkuun??? Galltum sano, et joku soitti musiikkia kuudelta aamullaki. Alaikäset on ku siipiä vailla ku pääsee muuttaan pois kotoa, eikä vanhemmat oo vahtimassa. Voi luoja...

Mutta nyt onneks ei mitään muuta ku väsytä vähän.. :) Mukava fiilis. Voisin istuu tässä bussissa koko päivän, varsinki ku näin ihanat maisemat ympäröi. ^^

rakkaudella, salla
Kursiivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti