sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

kesätyöt 2012

Olen aloittanut tässä kesätyöt tällä viikolla ja ainakin vielä on ollut mukavaa ja mielenkiintoista! :) Olen kaksivuorotyössä, joten ensimmäistä kertaa teen myös suht säännöllisesti iltavuoroja. Iltavuorot ovat toisaalta ehkä hieman mukavampia kuin aamuvuorot, mutta toisaalta hieman raskaampia, koska illassa on vähemmän työntekijöitä kuin aamussa. Mutta toisaalta ainakaan tekeminen ei lopu kesken eikä pahemmin ole tylsiä hetkiä. Aika siis kuluu nopeammin. :)

Olen kuitenkin yllättynyt kuinka hyvin olen "kestänyt" iltavuorot ja 8 tuntia jaloillaan olemisen. En ole vielä kertaakaan joutunut tukeutumaan iltaisin stesolidiin eikä pahemmin ole päivälläkään nykinyt. Ja tässä yhtenä päivänä olin kaiken lisäksi ottanut väärän lääkerasian mukaan. Tämä rasia oli tyhjä. Illalla/yöllä nukkumaan mennessä olin melkeimpä ihan paniikissa, koska myös T oli jossain lietsussa eikä tulisi koko yönä. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja nukuin kuin tukki koko yön. :D

Ihmeen hyvin tämä keho välillä kestää! Ei se kuitenkaan tarkoita, että pitäisi sitä liikaa rasittaa. Täytyy muistaa levätä vapaapäivinä. :)



--salla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti