torstai 10. maaliskuuta 2011

Kevät alkaa olla jo lähellä. Asfaltti on jo parista kohtaa paljastunut ja odotan innolla että pääsee pyöräilemään!!! :D En oo koko talvena päässyt pyöräilemään enkä lautailemaan, joten aikamoista kidutusta ollut koko talvi. Epäilen, että taitaa jäädä rinteet väliin tänä vuonna. :/ Varsinkin kun asfalttikin alkaa jo paljastumaan. Pyllymäkeä olen kuitenkin kerran laskenut! Olin Ullalinnan laskiaisriehassa tiistaina ja oli hauskaa. :) Kaivopuisto täynnä haalaripukuisia ihmisiä.

Kävin Helsingin neurologilla tässä viime viikolla, tuon vagushermostimulaattorin takia ja koska olen ajatellut siirtää kirjat Helsinkiin (halvempi julkinen liikenne). Samalla päätettiin lääkärin kanssa, että nostetaamn neurontinia 400 mg:sta 600 mg:aan. Nostetaan lääkepitoisuutta nyt, koska kun vagushermostimulaattori on asennettu niin lääkkeitten määriä ei oikeastaan voi nostaa. Nyt olen sitten ehkä ollut hieman väsynyt. Se kyllä saattaa johtua ihan siitä, että olen mennyt liian myöhään nukkumaan. Miten sitä ei ikina opi?

Nuorten Liekkien kokous oli viime lauantaina. :) Oli mukava tavata taas kaikkia, harmi että kaikki eivät päässeet paikalle. Ehkä ensi kokoukseen Kallekin pääsee jo mukaan? :)

--salla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti