sunnuntai 2. toukokuuta 2010

vappua, pallosalaattia ja oulun yö

HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE!! Päivän myöhässä, mutta ei se haittaa.. :D Jotkut jatkaa juhlimista vielä tänäänki, joten ei se vielä oo myöhästä. :p

Oon viettäny vappua Oulussa ja kuten koko maassa, sää ei ole hirveesti mahdollistanu biknikkiä ulkosalla, mut kyllä sitä voi muutaki keksiä. :) Olin perjantaina katsastamassa oulun yöelämää ja torille ja teatterin taakse oli pakkautunu vissiin kaikki oulun alaikäiset vetämään pussikaljaa. Varsinki teatterin ympäristö oli ku ammuttu täyteen. Mua ei kyllä sais tollasella säällä (vettä sato ja ilma oli muutenki kylmä) ulos. Mut ilmesesti oulun nuorille ei oo kavereitten näkemiseen parempaakaan paikkaa tarjolla. Mut oli niitä ihmisiä muuallaki, mut sisätiloissa, Kulma oli ihan täynnä ja cabareehen oli tajuton jono (onneks serkun siivellä pääs jonon ohi ;)).

Vaikka oliki vappu ni en mä silti jaksanu baarissa kauan olla. Edellenin yö ei ollu menny hirveen hyvin ja olin joutunu käyttämään stesolidia, ni lähdin jo yhdeltä raahustaan kotia kohti. Oli kyllä ihana päästä vällyjen väliin. :). Lauantaina kävin sit ihan päiväsaikaan torilla osteleen metrilakua ja isän luona brunssilla. Illalla lämmitettiin siskon kans sauna ja tehtiin hyvää ruokaa (mm.. sitä maku-lehdessä ollutta pallosalaattia ja lohkoperunoita. :) Tuli hyvää..)

Huono vaan et viime yönä sain sitten kohtauksen ni nyt on hienoisia käynnistymisvaikeuksia ja päätä särkee.. --** Eiköhän tää tästä lähe..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti